Friday, May 11

Oh SAHABAT..


Ya Allah kau jagalah diri aku daripada terleka dengan maksiat, terlalai dengan kehidupan yang fana, hanyut dari jalan kebenaran.. tunjukkanlah aku jalan yang terbaik agar dapat aku mencapai redhoMu...

Ya Allah, aku syang sahabat2 aku, kau jagalah iman mereka, jganlah Engkau melalaikan mereka dalam maksiat yang tidak mereka sedari, lebih2 lagi yang mereka sedar, sungguh hina hambaMu ini andaikata engkau menghilangkan rasa malu terhadap mengerjakan maksiat, kami menyangka kami tidak melakukannya, padahal, ia hnyalah sangkaan nafsu kami semata2, Engkau bimbinglah kami ke jalan yang Engkau redhoi.. ya muqallibal qulub, thabbit qulubana a'la diinik, wa'ala thoa'tiq..

diri ini hanyalah insan yang lemah, yang turut juga melakukan dosa, sama2lah kita ingat memperingati antara kita..

(^_^) life 4 islam..

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Followers